fbpx

Startup marketing: a hihetetlen növekedés stratégiája (3. rész)

  1. Marketing a startup alapításakor (1. rész)
  2. Fizetett marketing felületek startupok számára (2. rész)
  3. Szerezett marketing elérés és saját marketing felületek (3. rész)

3. Szerezett marketing elérés

A szerzett marketing elérés a marketing legértékesebb és legköltséghatékonyabb része.

Tegyél valami figyelemreméltót

A PR ipar titkos receptje az, hogy tegyél valami figyelemreméltót amiről aztán az emberek beszélnek. Ha beszélnek róla akkor nyert ügyed van.

Keresőoptimalizálás (SEO)

Több mint 500 millió ember keres naponta a Google-ban. A SEO-t ezért nem lehet figyelmen kívül hagyni. A keresőmarketing erőssége, hogy ha van olyan termék amit az emberek keresnek akkor a termék tökéletes időpontban jelenik meg számukra – amikor keresik.

Pár tanács a SEO-val kapcsolatban:

  • Olcsó SEO az nem jó SEO! Készülj fel tisztességes árat fizetni a jó SEO szolgáltatásért.
  • Fókuszálj a felhasználók számára
  • Semmi sem garantálja az eredményeket, csak a csalók
  • Időbe telik. A SEO időigényes, ne várj 1-2 hónapon belül eredményt.

4. Saját marketing felületek

A saját tulajdonú média vagy marketing felület az online világban a cég által működtetett weboldalakra vagy közösségi média profilokra vonatkozik.

Építs blogot

Blogot építése amit olvasnak az emberek, nehéz. Általában ott hibázzák el a cégek, hogy arról írnak amiről ők szeretnének (pl a termékeik, vagy a szolgáltatásaik), nem pedig arról amiről a felhasználóik olvasni szeretnének. A blog létrehozásakor egy tanács: legalább 50 nagyszerű cikkre kell elkötelezned magad. Miután 100 cikket írtál, nem csak azt fogod tudni, hogy mi működik és mi nem, hanem minden cikk minden szó egy kis forgalmat generál majd számodra.

E-mail marketing

A hagyományos hírlevél kampányok ideje már elmúlt. Most már arra kell törekedni, hogy a megfelelő időben a megfelelő személynek a megfelelő üzenetet küldjük.Például Például ha valaki feliratkozik egy ingyenes próbaidőszakra, de egy bizonyos időn belül valójában nem használ bizonyos funkciót, kaphat egy automatikus e-mailt, amely felhívja a figyelmét, hogy használja.

Videók

Használd ki a világ második legnagyobb keresőmotorját. Ritkán gondolkodnak a cégek a Youtube-ról mint keresőmotorról. Pedig naponta 50 millió keresés bonyolódik az oldalon. Építsd be a videóidat a keresési startégiádba. További előny, hogy a Google egyre több videót jelenít meg az univerzális keresési listában is.

Tartalom marketing

Esettanulmányok, infógrafikák, videók, stb.

Közösségi jelenlét létrehozása

Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, stb.