fbpx

Vevőszerző honlapkészítés – Hogyan zajlik?

Azért írom ezt a cikket, hogy az olvasó megtudjon néhány dolgot a munkánkkal kapcsolatban és, hogy megmutassam a vevőszerzés nem csak a hirdetéseken múlik. Miután belevágtunk az online marketingbe, a kollégáimmal és a partnereimmel karöltve több cégnek is kezeltük a hirdetéseit, készítettünk weboldalt, grafikákat, szövegeket és sok mást, amely az online marketing szinte összes területét lefedi.

Arra kellett rájönnünk, hogy nem mindig a hirdetésen múlik a vásárlók behúzása. Természetesen sok egyéb dolgon is múlik, de a szakmánkból kifolyólag a hangsúlyt szeretném inkább a weboldal készítésre helyezni. Sok száz ügyfél után jött a statisztika, hogy azoknál működik a legjobban a hirdetés, ahol a weboldal is rendben van. Ennek következtében elkezdtünk kutakodni és elkészítettük a legjobb stratégiát a vevőszerző honlapok elkészítésére.

1. Első lépések a weboldal készítéssel kapcsolatban

Gyakran fordulnak hozzánk olyan ügyfelek, akiknek nincs weboldala és elképzelése sem. Ilyenkor szoktunk javaslatokat tenni a tárhely szolgáltató kiválasztására. A tanácsadás minden esetben díjmentesen zajlik és próbáljuk megtalálni a közös hangot az ügyféllel. Próbáljuk megfejteni a problémáját és rájönni arra, hogy igazából mit is szeretne. A domain megvásárlását követően elkészítjük a céges e-mail címét, hogy hitelesebb legyen a vállalkozása. (Fontos: SSL tanúsítvány, az összes weboldalunk rendelkezik ezzel.)

2. Honnan tudjuk, hogy mi kerüljön ki a weboldalra?

Mielőtt neki rugaszkodnánk a weboldalnak, szükségünk van az oldal tartalmára, azaz szövegekre. Ezt általában a szövegíró kolléga készíti, hiszen meg kell felelnie helyesírási, tartalmi és SEO szempontból is.

A megbeszéléseken kitérünk a vállalkozásra is, amelyet szakmai szemmel nézzük és mindent jegyzetelünk. Miután kiderül, hogy pontosan mivel foglalkozik a vállalkozás, a szövegírónk elkészíti a profi szövegezést.

3. Honlap elkészítése

Tartalommal a kezünkben hatékonyan neki állhatunk a weboldalnak. Beállítjuk, hogy ne legyen látható a weboldal (karbantartás), biztonsági mentéseket készítünk, keresőoptimalizálunk, kialakítjuk az oldalakat, a fejlécet és a lábrészt.

Beállítjuk a Google Search Consolet, bekötjük a Google Analyticset és a Facebook Pixelt, hogy mindent mérhetővé varázsoljunk. Foglalkozunk a 404-es oldalakkal is, hogy az oldal ne okozzon negatív felhasználói élményeket.

Miért érdemes foglalkozni a 404-es oldalakkal? Mert képes átváltoztatni a rossz felhasználói élményt egy jó felhasználói élményre. Növeli annak az esélyét, hogy a felhasználók továbbra is az oldalunkon maradjanak. Részt vesz a keresőoptimalizálásban, mivel a linkeket jeleníthet meg a weboldalunk fontos oldalaira.

Kialakítjuk a nézeteket: mobil nézet, tablet nézet, laptop nézet. A mobil nézet különösen fontos, hiszen a felhasználók nagy része már ezen böngészik.

4. Teszt

Mielőtt átadnánk a honlapot, ellenőrizzük és teszteljük az összes oldalt és funkciót. Megnézzük a CTA funkciókat, formokat. Ellenőrizzük a tartalmat, a designt, a keresőoptimalizálást és a sebességet is.

5. Átadás

Az ügyfél igényeinek megfelelően, vevőszerzésre készen adjuk át a weboldalakat. Ha az ügyfél elégedett, akkor levesszük az oldalról a karbantartást és onnantól kezdve elérhetővé válik a nagyközönség számára is. Folyamatos karbantartás mellett, supportot is nyújtunk az ügyfeleinknek.

Ha szeretnél te is egy vevőszerző weboldalt, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot!