A H&M bevonta Pete Davidsont is a nagyszabású marketingkampányába. A „Wear that feeling” című rövid reklámfilmet a B-Reel ügynökséggel dolgozták ki, Davidsont olyan furcsa helyzetekben ábrázolják, amelyek jellemzőek az ő stílusára. A videóban a “Saturday Night Live” sztárja az egyik barátjával sétál az utcán, miközben egy papagáj megszólítja, hogy milyen jó az ingje. Davidson ezeket mintha szándékosan félreértené és úgy tesz, mintha a barátja mondta volna.
Pete Davidson kampánya a TV-ben, a közösségi média felületeken és a fizikai üzletekben is fut. A H&M nyilatkozata szerint ez a kampány nem szezonális, csupán a férfiak körében szeretné népszerűsíti a márkát.
A videós kampányok rendkívül hatékonyak a közösségi média felületeken, hiszen a statisztikák szerint ezek vonzzák legjobban a célközönség figyelmét. A figyelemfelkeltés mellett nagyszerű hasonmás célközönségeket létrehozni, amelyekkel olyan beállításokat végezhetünk, mint például: ki az aki megtekintette a videó felét, és rájuk hirdethetünk.