Nőtt a Netflix profitja (és bevétele egyaránt) az előfizetők számának csökkenése ellenére.
–
A Netflixtől az Egyesült Államokban és Kanadában 1,3 millió, Európában pedig 800 ezer előfizető pártolt el, Ázsiában azonban 1,1 millió új ügyfelet szerzett.
A társaság a folyó negyedévben a negatív trend megfordulásával számol és úgy véli, hogy az új előfizetőinek a száma 1 millióval, 221,7 millióra bővül.
A Netflix adózott eredménye a június végével záródott három hónapban 7 százalékkal, 1,44 milliárd dollárra, részvényenként 3,22 dollárra nőtt, szemben az egy évvel korábbi 1,35 milliárd dollárral, részvényenként 2,97 dollárral.
A negyedéves bevétel 8,6 százalékkal, 7,97 milliárd dollárra nőtt, amit mintegy 340 millió dollárral csökkentett az árfolyam-ingadozás.