fbpx

Growth hacking: feliratkozás hack

Néhány szó a hírlevélről

A hírlevelek szerepe nem vitatott, a mai napig nagy népszerűségnek örvend ez a marketing eszköz.

A legfontosabb, amit el lehet érni a hírlevéllel, az a BEVÉTELTEREMTÉS. Ez a hírlevél küldés legfontosabb célja. Mivel a levelek címzettje nem először hall rólad, így nekik tudsz a leghatékonyabban eladni. Ők már megbíznak benned, mivel hallottak már rólad, olvasták a korábbi leveleidet. Így a pénzüket is könnyebben átadják az általad árult termékre/szolgáltatásra.

Na de mi a helyzet, ha ismernek, vásároltak már nálunk, de mégis törlik a hírleveleinket?

Hírlevél hack – a lényeg

Erre egy nagyon jó megoldás a hírlevél hack. Meg van az érzés, amikor látod, hogy feliratkoznak a hírleveledre, de mégsem érsz el vele konverziót? Ez azért van, mert a felhasználók automatikusan törlik az üzeneteidet.

Vásárlást nem hoz, de ott van a feliratkozottak listájában, az ügyfél ilyenkor fél, hogy lemarad valamilyen fontos információról, szereti a márkádat és szereti a tőled kapott üzeneteket, azonban nem olvassa el őket.

Mit olvas el a felhasználó? A küldő nevét. Ha látja, hogy a küldő a céged neve, akkor nagy eséllyel, kijelölés és kuka.

De mi van akkor, ha nem a cég nevével érkezik az üzenet, hanem a vezető nevével? Azokat a leveleket nagyobb eséllyel megnyitják a felhasználók, amiken egy valós személy neve szerepel. Ez tény. Egy idő után ez is el fog laposodni, de addigra megnyitották vagy 10-20-szor az e-mailedet. Ennek a hacknek a végére mindenki megjegyzi a vezető nevét és legalább egy ideig el is olvasták a hírleveleidet.