Opelcentrum

 
 

Feladat

Egy régebbi, szintén általunk készített webáruház továbbfejlesztése. Fő cél ebben a tovább fejlesztésben az, hogy javuljon a konverziós arány és csökkenjen az adminisztrációs idő a cég részéről.

Alkatrész értékesítése, nem csak szakértőknek. Olyan felhasználók is tudjanak vásárolni, akik nem értenek az autókhoz.

Megoldás

Egy Joomla - Virtuemart áruház sok tovább fejlesztéssel és rengeteg értékesítést elősegítő trükkel. Továbbá egy nagyon komoly termék és kategória szinkronizációs rendszer elkészítése.

Eredmény

Az új webáruházzal 34%-al nőt a webáruház forgalma. Így 0,84%-os konverziós (100 fő látogatóból mennyi vásárló lesz) arányról 1,12%-ra javult a webáruház teljes konverziós aránya.

1,12% konverzió

+ 34% forgalom

Az Ügyfél

Az Ódor Kereskedelmi és Logisztikai Betéti társaság 1996. óta működik, tevékenységét első sorban Opel alkatrészek kis- és nagykereskedelmi értékesítésével kezdte.

Szakmai tapasztalatot azonban 1992-től gyűjt, így a típusok, a technika és a technológia fejlődését a 90-es évek elejétől folyamatosan követi.

Munkáink

További munkáink